Zwroty i reklamacje

  ZWROT

 

Adres do zwrotu:

Sangross s.c.
ul. Boh Warszawy 112
28-100 Busko-Zdrój
 
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie pisząc na adres e-mail: sklep@bobosan.pl
 
Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Przesyłkę należy nadać na adres : Sangross s.c. ul. Boh Warszawy 112 28-100 Busko-Zdrój
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
 
PROTOKÓŁ ZWROTU TOWARU
 
 Formularz do pobrania: Protokół zwrotu 
 
 
Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru
 
 
REKLAMACJA
 
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem bobosan@op.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
 
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nazwę użytkownika (nick) - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
 
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
 
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
 
Adres do reklamacji:
 
Sangross s.c. ul.
Boh Warszawy 112
28-100 Busko-Zdrój
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl